Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de netjes zorgen voor een mooi verhaal en zorgen voor de link met het (vis)water. Maar de grotere ruimte achter dan voor de vogel vind ik wat storend.
Een kleinere kadrering en de kop wat oplichten zou volgens mij beter zijn.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
In welk land is de foto genomen?
Grt, Ingrid.
Dit is te zien in het natuurreservaat in het Zuidwesten van de Centraal Afrikaanse Republiek, Ingrid, waar ik je al over gesproken heb. Bedankt voor de identificatie.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice DelahayeBekijk bericht
de netjes zorgen voor een mooi verhaal en zorgen voor de link met het (vis)water. Maar de grotere ruimte achter dan voor de vogel vind ik wat storend.
Een kleinere kadrering en de kop wat oplichten zou volgens mij beter zijn.
Bedankt voor de goede raad. Het is ondanks de mms toch ook al een crop. Meer croppen haalt de kwaliteit van de foto voor mij te veel naar omlaag. Met de Denoise van LR krijg ik dan teveel het plastiek gevoel.
Op 800mm, uit de hand, in een prauw met een ronde bodem: ik heb ook al een post over 'Evenwicht kun je leren'. Dat is niet toevallig .
Ik kan er spijtig genoeg niet gemakkelijk terug naartoe. Maar ik zal eraan denken als het geval zich nog eens voordoet!
Tot kijk,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment