Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De foto’s en dan heb ik het over de vogels zijn scherp, maar toch in de gaten te houden wat betreft de achtergrond. Deze zijn nogal naar de drukke kant.
Ik kijk altijd graag uit naar een post over tuinvogels en jou foto's zijn een plezier om naar te kijken, heel knap. Aan je achtergrond werken kan je foto's zeker naar een nog hoger niveau tillen maar voor mij is dat niet echt een must.
Je hebt je foto's in ON1 bewerkt schrijf je en ik heb daar ook interesse in want Adobe begint behoorlijk irritant uit de hoek te komen. Ik heb een paar maanden geleden nog voor mijn filmpjes te verwerken Premiere elements 2025 aangekocht, een licentie van 3 jaar, onlangs kreeg ik de melding dat ze mijn licentie blokkeren omdat ik 2 accounts zou hebben waarvan ik niets weet. De link die ze mee gaven voor een oplossing werkt niet eens "Page not found" kreeg ik als melding. Op het internet zijn er heel veel dezelfde klachten te lezen. Het ergste is dat ik 2 maanden werk van mijn filmpjes kwijt ben en nu heb ik versie 2024 terug geïnstalleerd maar die kan versie 2025 niet inlezen.
Comment