Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Staartmees

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Staartmees

    Deze was gretig op zoek naar lekkers
    uit de rozenbottels.


    Last edited by Jolleke; 7 oktober 2024, 21:43.

  • #2
    Die staat er goed op, maar niet volledig: stukje van de staart. Is ook niet helemaal scherp op het oog. Maar niet gemakkelijk te fotograferen want ze zijn altijd in beweging.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
      Die staat er goed op, maar niet volledig: stukje van de staart. Is ook niet helemaal scherp op het oog. Maar niet gemakkelijk te fotograferen want ze zijn altijd in beweging.
      Klopt, staartje staat er (tot mijn spijt) inderdaad niet helemaal op, maar desondanks vond ik het best een geslaagde poging.
      Uiteraard moet ik op vlak van vogel - en wildlife fotografie nog heel wat bijleren. Dus ik sta open voor alle kritiek.
      Dat het oogje niet scherp is, dat zie ik nu eerlijk gezegd wel niet?

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht

        Klopt, staartje staat er (tot mijn spijt) inderdaad niet helemaal op, maar desondanks vond ik het best een geslaagde poging.
        Uiteraard moet ik op vlak van vogel - en wildlife fotografie nog heel wat bijleren. Dus ik sta open voor alle kritiek.
        Dat het oogje niet scherp is, dat zie ik nu eerlijk gezegd wel niet?
        Als je de foto heel erg vergroot lijkt het oogje wat aan scherpte in te boeten maar...Je kunt elke foto kapot vergroten.
        Met "geslaagde poging" ben ik het niet eens. Een vogel met een doorgesneden staart is niet echt je van het.
        In het begin vond ik dat ook hoor maar nu gaan ze linea recta de prullenbak in.
        Al doende leert men en niemand is met de kunst geboren.
        A photo a day keeps the doctor away.
        Sonygebruiker
        https://www.ginaheynze.nl/

        Comment


        • #5
          Met jouw ervaring en materiaal heb je het er al goed van afgebracht, als dat vogeltje in die drukke snoepwinkel zit zal hij niet meteen van plan zijn op een vrijstaand takje te gaan zitten,
          het is in elk geval een goed begin
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment

          Working...
          X