Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grondeekhoorn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Grondeekhoorn





    Wintervoorraad opslaan.
    Last edited by Verrik; 30 september 2024, 15:25.

  • #2
    Heel mooi deze.
    Eigenaardig dat er hier niet meer reacties op komen of ben ik de enige die dit ziet..

    Comment


    • #3
      Moment en kleuren erg mooi.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Mooie, scherpe opname maar ik zou de boomstam horizontaler geplaatst hebben.
        Tevens zou ik wat meer ruimte genomen hebben zodat zijn/haar voorraad er ook helemaal op staat.

        Maar vooral zou ik héél blij zijn als ik zo een foto zou kunnen nemen, eekhoorntjes zijn altijd mooi en schattig vind ik.

        Met vriendelijke groet,
        Hans.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
          Heel mooi deze.
          Eigenaardig dat er hier niet meer reacties op komen of ben ik de enige die dit ziet..
          Ik doe echt mijn best om mee te reageren maar ik heb ook al foto's geplaatst waar helemaal niks op gezegd wordt. Ook is er weinig tot geen interactie als je wel reageert. Vind ik best tegenvallen. Ook komen er vaak facebookachtige reactie als "mooi" of zo. Er zijn criteria die je kunt gebruiken bij het geven van feedback. Criteria waar iemand echt iets aan heeft. Vraag me wel eens af wie deze criteria kent.
          A photo a day keeps the doctor away.
          Sonygebruiker
          https://www.ginaheynze.nl/

          Comment


          • #6
            Ja je moet soms een beetje geduld hebben met die reacties op dit forum maar het is niet veel beter op andere forums zelfs niet op de engelstalige. En soms heb je geluk dat er wel veel interactie is. Je kunt er gewoon geen lijn in trekken. Geduld is een schone deugd zeggen ze dan en moet je geluk hebben wie wil kijken en ook nog wil reageren.
            Last edited by chrisvdv; 28 september 2024, 14:22.

            Comment


            • #7
              Net gezien in de HoF, inderdaad gek dat hier niet meer reactie op is gekomen. Ikzelf heb - jammer genoeg - niet altijd veel tijd om te kijken en reageren (is een beetje in ups en downs met de kids) dus misschien is dit ook een reden ? Dat er op dat moment gewoon toevallig minder leden actief waren op dit forum..

              Maaarrr goed, dit is een TOP plaatje .. wou dat ik deze ook eens op beeld kon vastleggen.
              Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

              Comment


              • #8
                Proficiat. Achtergrond, scherpte, kleuren dik in orde. In verhouding te veel hout in beeld, beetje meer ruimte in de kijkrichting geven, nootjes uit beeld plaatsen.

                Comment


                • #9
                  Zoals ik al dacht, een bijzonder mooie foto. Proficiat.
                  Ja Archi heeft gelijk die nootjes had je beter uit beeld gehouden.

                  Comment


                  • #10
                    Is bij deze gebeurd. Ook bijgesneden naar 3/2 in plaats van 4/3. Meer plaats geven voor de kop was moeilijk want daar stond een zijtak van de stam vervelend te doen.
                    Sinds ik hier foto's post wordt ik toch regelmatig op zaken gewezen die de foto echt beter maken. Zo ook nu weer. Dus: dank jullie wel voor deze opmerkingen.
                    Rik.

                    Comment


                    • #11
                      Heel goed gelukte en mooie update Rik.

                      Comment


                      • #12
                        Een prachtplaat! Feli met je HoF!
                        Groetjes, Linda

                        Comment


                        • #13
                          Proficiat met je HoF !

                          Comment


                          • #14
                            Proficiat met je prachtige HoF-foto!
                            groetjes, moniq (BD1321BE)

                            A picture paints a thousand words

                            Comment

                            Working...
                            X