Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Eigenlijk is er op de foto niets aan te merken. Heb je geprobeerd de olifant anders in de compositie te zetten? Het is niet verkeerd of zo maar als die iets naar beneden zou staan zou ik het prettiger vinden om naar te kijken.
Oorspronkelijk geplaatst door FotografieGinaHeynzeBekijk bericht
Eigenlijk is er op de foto niets aan te merken. Heb je geprobeerd de olifant anders in de compositie te zetten? Het is niet verkeerd of zo maar als die iets naar beneden zou staan zou ik het prettiger vinden om naar te kijken.
Ik heb bewust voor deze compositie gekozen om voldoende onscherpte in de voorgrond mee te geven, waardoor olifant en bloemen meer uit het beeld 'poppen'. Vandaar deze keuze.
Dank allen voor de reacties!
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door FotografieGinaHeynzeBekijk bericht
de gustibus non disputandum est.
Maar daarmee is dan ook alles gezegd.
Ik vind je reactie een beetje...
Ik vind niet alles van Ingrid mooi dat hoeft ook niet, maar deze compositie toont enerzijds de wijdse vlakte en anderzijds de grootsheid van de olifant. Een lager standpunt zou dit enkel verbreken.
Ik ben maar een amateur.
Deze foto vind ik groots.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice DelahayeBekijk bericht
de gustibus non disputandum est.
Maar daarmee is dan ook alles gezegd.
Ik vind je reactie een beetje...
Ik vind niet alles van Ingrid mooi dat hoeft ook niet, maar deze compositie toont enerzijds de wijdse vlakte en anderzijds de grootsheid van de olifant. Een lager standpunt zou dit enkel verbreken.
Ik ben maar een amateur.
Deze foto vind ik groots.
En ik begrijp jouw reactie niet. Je vind mijn reactie een beetje..... Wat betekenen de stippeltjes?
Mijn feedback staat toch niet ter discussie?
Ingrid heeft mij een fijne reactie gegeven en daarmee ben ik content.
En ondanks dat je beweert maar een amateur te zijn ben je erg stellig in je beweringen.
Potjeslatijn versta ik trouwens ook niet.
Ik hou wel van deze beperkte scherpte/ diepte en de roze bloempjes maken het beeld af. Het zou afbreuk doen aan het beeld om de kleuren van de omgeving nog te versterken.
Comment