Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Moet een fantisch moment zijn...
Blijkbaar van redelijk korbij.
Fotografisch had ik ofwel de achterste ree meer onscherp of juist ook scherp gezien. Nu leidt het wat de aandacht af van de prachtige eerste kop.
Los van bovenstaande knappe foto.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Metadata van de foto: Nikon Z9 / Nikkor 100 - 400 / brandpuntsafstand 400mm / F 5,6 / sluitertijd 1/40ste / ISO 500 / vibratiereductie ingeschakeld en vanop monopod.
De foto is niet gecropt.
Sorry voor deze late reactie maar ik was even "offline".
Metadata van de foto: Nikon Z9 / Nikkor 100 - 400 / brandpuntsafstand 400mm / F 5,6 / sluitertijd 1/40ste / ISO 500 / vibratiereductie ingeschakeld en vanop monopod.
De foto is niet gecropt.
Sorry voor deze late reactie maar ik was even "offline".
Instellingen OK wat mij betreft. Met deze brandpuntsafstand wordt het heel wat diafragmeren om beide scherp te krijgen, en dan zou de omgeving veel te druk zijn. Beter dus diafragma open en op één ree focussen. Zo zie ik het althans. Goed gedaan!
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment