Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boomkikker
Collapse
X
-
-
Denk toch dat je nog veel moet oefenen met dat nieuwe speeltje ...ofwel ligt het waarschijnlijk aan je nabewerking...teveel storende elementen in beeld en kleur te verzadigd...(is niet negatief bedoeld...)
Groeten
Freddy
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtDenk toch dat je nog veel moet oefenen met dat nieuwe speeltje ...ofwel ligt het waarschijnlijk aan je nabewerking...teveel storende elementen in beeld en kleur te verzadigd...(is niet negatief bedoeld...)
Groeten
Freddy
dank je voor de feedback. Ik neem dit zeker niet negatief op. Ik begrijp je opmerking helemaal. De kikkers zaten op een zeer ongelukkige plek en het was stunten om er toch enkele te kunnen fotograferen.
Ik heb een iets andere uitsnede gemaakt, de tak uit zijn hoofd en voor zijn bek weg gehaald. Voor de rest is de kleur zoals hij uit de camera komt.
Groeten
Wesley
Comment
-
De up is al beter maar wat heel moeilijk is maar niet onmogelijk is de overbelichting vermijden , die beestjes zijn daarom niet gemakkelijk in zonlicht te fotograferen , een schaduwmoment ,of parapluutje gebruiken zou beter resultaat geven , een bewolkte niet te koude dag is beter ,als het te fris is zal je ze niet zien ,en ja ze zitten graag in het zonnetje
- Likes 1
Comment
-
heb de voorgaande besprekingen gevolgd, maar toch vind ik dit zeer mooie beelden: het is geen pasfoto van een kikker, maar door de vele takken krijg ik de indruk zelf ook in die natuurlijke habitat te zitten.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtheb de voorgaande besprekingen gevolgd, maar toch vind ik dit zeer mooie beelden: het is geen pasfoto van een kikker, maar door de vele takken krijg ik de indruk zelf ook in die natuurlijke habitat te zitten.
- Likes 1
Comment
-
-
De up is al redelijk geslaagd. Je zou het scheutje voor zijn kop en de fel belichtte tak achter de kikker kunnen wegpoetsen. Maar zelf ben ik daar ook geen pro in.
Mooi begin.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
- Likes 1
Comment
Comment