Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooi deze high key fotobewerking enkel had ik het nest zelf niet zo wit gemaakt. Komt wat ongeloofwaardig over en je hebt het topje van de onderste bek van het kuiken er wat afgeknepen.
Heel mooi deze high key fotobewerking enkel had ik het nest zelf niet zo wit gemaakt. Komt wat ongeloofwaardig over en je hebt het topje van de onderste bek van het kuiken er wat afgeknepen.
Dank voor de tip ,ik heb mij een beetje laten gaan en daardoor enkele foutjes over het hoofd gezien ,top bekje kwam door slechte selectie die ik had gebruikt om de drukke achtergrond wat lichter te maken ,bij deze iets preciezer afgewerkt ,oogt idd wat natuurlijker
Up ziet er in mijn ogen al beter uit. Ik weet het is een moeilijk evenwicht. Linkerkant kuiken misschien iets teveel wit weg gehaald.
Ik weet het, ben weer aan ’t muggeziften.
Prachtige opname...en net als ik Patrick ben ik nogal eens te snel met iets te plaatsen en dan heb ik dingen (zoals dat bekje) ook over het hoofd gezien...gelukkig zijn er attente BD-ers die dit weten aan te brengen thx Chris..
Up ziet er in mijn ogen al beter uit. Ik weet het is een moeilijk evenwicht. Linkerkant kuiken misschien iets teveel wit weg gehaald.
Ik weet het, ben weer aan ’t muggeziften.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
mooi maar blijf toch met een raar gevoel zitten wegens het gebrek aan detail in het wit aan de linkerkant....
Hier zie ik toch genoeg detail in de witte veren aan de linkerkant hoor , ik zie ieder veertje , staat je scherm soms niet te helder ?
dank voor de fijne reacties en de tips
Zeer knappe opname !
Ik zie dan wel ieder veertje maar voor dit beeld zou ik toch eerder naar de natuurlijke "lichtintensiteit" gaan.
Blijkbaar is dat bleke een modeverschijnsel maar ik vind dat het voor het ene onderwerp al toepasbaarder is dan voor het andere, voor mij zijn er daarvoor in dit beeld teveel aandachtspunten.
Comment