Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stress

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stress



    Zebra's zijn echte stresskippen aan de waterkant. Je zou voor minder als je de favoriete hap van Koning Leeuw bent. Elk geluidje, elk zuchtje, elk vlindertje, zelfs elke soortgenoot doet hen opschrikken en even wegvluchten... tot ze zich ervan vergewist hebben dat er toch niets aan de hand was.

    Tsavo East, Kenia​
    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Verwarrend op eerste zicht met al die strepen door elkaar. Lijkt wel eentje met twee koppen en veel poten. Mooie zandkleur. Lijkt als kleurzweem overal te zitten, of als stof? Schaduwvlek rechts onder had ik weg gedaan. Compo beetje gewrongen tussen rechts meer ruimte laten (als die er is) en de rand van het water en/of stofwolk er bij laten.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
      Verwarrend op eerste zicht met al die strepen door elkaar. Lijkt wel eentje met twee koppen en veel poten. Mooie zandkleur. Lijkt als kleurzweem overal te zitten, of als stof? Schaduwvlek rechts onder had ik weg gedaan. Compo beetje gewrongen tussen rechts meer ruimte laten (als die er is) en de rand van het water en/of stofwolk er bij laten.
      Dag Archi

      Dank voor je reactie. Het is daar heel stoffig, en het zand kleurt oranjerood, dus ook de dieren hebben dat op hun vacht (of veren/huid), dus geen kleurzweem. De schaduwvlek is inderdaad niet ideaal, maar ik cloon niet, dus het is wat het is. Ook de compositie kon niet ruimer. Het is wat het is

      Grt, Ingrid.​
      Ingrid Vekemans Photography
      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
      http://www.ingridvekemans.com

      Comment


      • #4
        Eerst een beetje een vreemd beeld tot je goed gaat kijken (dit leek even een tweehoofdige zebra )
        Maar toch weer een toppertje.
        Zie ook flickr

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
          Eerst een beetje een vreemd beeld tot je goed gaat kijken (dit leek even een tweehoofdige zebra )
          Maar toch weer een toppertje.
          Ik dacht juist hetzelfde. Mooi actieshot in elk geval. Mochten de zebra's wat verder uit elkaar gelopen hebben zodat hun strepen niet in elkaar zouden vloeien dan was het misschien nog beter geweest.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht

            Ik dacht juist hetzelfde. Mooi actieshot in elk geval. Mochten de zebra's wat verder uit elkaar gelopen hebben zodat hun strepen niet in elkaar zouden vloeien dan was het misschien nog beter geweest.
            Ik vind het juist een meerwaarde dat ze door mekaar lopen... geeft goed de paniek weer..mooi short alweer ...
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Je brengt de Afrikaanse natuur recht in onze woonkamer.
              Schitterend moment.
              Groeten,
              Fabrice,
              Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

              Comment

              Working...
              X