Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vogelke in 't zonneke
Collapse
X
-
-
-
Inderdaad kunstig mooi! Wel wat ruis maar misschien zorgt deze wel voor zweem van pointillisme waardoor het op een schilderij lijkt uit die periode.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk berichtInderdaad kunstig mooi! Wel wat ruis maar misschien zorgt deze wel voor zweem van pointillisme waardoor het op een schilderij lijkt uit die periode.
Bedankt Fabrice voor de leuke verwoording. Ook Johan G bedankt
grt
Gerrit
Comment
-
Sorry maar is er dan niemand die dat overbelichte deel ziet...of kan dat tegenwoordig...nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtSorry maar is er dan niemand die dat overbelichte deel ziet...of kan dat tegenwoordig...Groeten Andre
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtSorry maar is er dan niemand die dat overbelichte deel ziet...of kan dat tegenwoordig...
En eigenlijk kan alles wat de fotograaf wil, maar daarom moeten we het nog niet mooi vinden of accepteren
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtSorry maar is er dan niemand die dat overbelichte deel ziet...of kan dat tegenwoordig...
Na meting in PS (wat ik anders nooit doe) vind ik geen enkel plekje dat overbelicht zou zijn. En wat er niet is, kan men niet zien...
Maar geen probleem, iedereen kan al eens fout zijn. Bedankt voor uw reactie.
grt
Gerrit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
Hallo Eddy, het is toch logisch dat er na 155 maal bekeken te zijn, niemand de overbelichting gezien heeft, want die is er niet.
Na meting in PS (wat ik anders nooit doe) vind ik geen enkel plekje dat overbelicht zou zijn. En wat er niet is, kan men niet zien...
Maar geen probleem, iedereen kan al eens fout zijn. Bedankt voor uw reactie.
grt
Gerritnikon coolpix s9100
Comment
-
Persoonlijk vind ik "de overbelichting" best mee vallen ...de vogel zit mooi in de zonnige doorlaat van een bladerdek veronderstel...De ruis vind ik minder maar past wel min of meer in het plaatje...is zoals aangehaald kwestie van smaak...
Groeten
Freddy
Comment
-
ok het moment is leuk met dat licht maar de te lichte delen (die teruggebracht zijn) samen met de enorme ruis waardoor er veel artefacten zijn ontstaan en de chromatische aberratie rond de tak, maakt het toch wel tot een opname met "enige" twijfel.
Maar ik denk dat hier vooral het moment primeert
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Een opname met een moeilijk licht door zon en schaduw. Toch vind ik dat dit goed gelukt is ondanks hoge iso.
Groetjes Johan
Comment
Comment