Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat is zeker een beauty. Poezenbeest staat er prachtig op, foto spreekt mij over het algemeen iets minder aan wegens de drukke achtergrond (maar daar kan jij natuurlijk niks aan doen). Dat is persoonlijk , ik zal me er niet over verbazen dat anderen hier geen probleem mee hebben .
Prachtig shot Ingrid ...vraag me eigenlijk wel af is dit niet risicovol....die poes kan zomaar wakker worden eh...door jullie bewegingen rond die stam....ik heb ooit eens de schrik van mijn leven beleefd met een kudde buffels waarvan de stier het op onze jeep had gemunt en we niet echt weg konden was voor mij een beklijvend moment ...en helemaal geen denken aan om dit op beeld te zetten...
Merci Freddy!
Deze luipaard was echt diep in dromenland, die had geen zin om zomaar wakker te worden We nemen nooit risico's met dieren. Onze chauffeurs zijn zeer ervaren safarigidsen die dierengedrag perfect kunnen lezen en anticiperen. Luipaarden kunnen inderdaad gevaarlijk zijn voor de mens, maar deze had daar geen zin in
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment