Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik niet lief? #2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ben ik niet lief? #2

    Nog eentje uit de reeks van dat schattige knaagdier.



    Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

  • #2
    Heel mooie opname.

    Comment


    • #3
      Mooie foto maar die had beter kunnen zijn als de grassprietjes ervoor DOF zouden zijn.
      Ik bedoel, je moet eens kijken naar de bloem foto's van "Franske" hij heeft altijd enkele sprietjes juist voor zijn lens en daardoor zijn deze wazig.
      Beter kan ik het niet uitleggen, maar zoek eens de bloemfoto's van Frans op en je zult het direct begrijpen wat ik bedoel.
      Een beestje is natuurlijk geen bloem ook niet, dus zal het voor u zelfs moeilijker zijn, maar ik wens je veel suc6.


      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Mooie foto maar die had beter kunnen zijn als de grassprietjes ervoor DOF zouden zijn.
        Ik bedoel, je moet eens kijken naar de bloem foto's van "Franske" hij heeft altijd enkele sprietjes juist voor zijn lens en daardoor zijn deze wazig.
        Beter kan ik het niet uitleggen, maar zoek eens de bloemfoto's van Frans op en je zult het direct begrijpen wat ik bedoel.
        Een beestje is natuurlijk geen bloem ook niet, dus zal het voor u zelfs moeilijker zijn, maar ik wens je veel suc6.
        Een terechte opmerking, maar zat inderdaad niet in de ideale omgeving. Ik begrijp exact wat je bedoelt (want pas dit zelf ook vaak toe) en dat had het inderdaad beter gemaakt... deze is helaas onder minder ideale omstandigheden gefotografeerd (in een soort privaat landweggetje waar er maar hier en daar wat gras stond (de grassprietjes stonden enkel daar waar ook hier diertje zich bevond, dus niet ver genoeg er van af om dat mooie effect te bekomen). Vandaar waren de mogelijkheden wat beperkt...

        Dank voor de reacties!
        Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

        Comment


        • #5
          Mij kan het zeker bekoren.
          Groeten,
          Fabrice,
          Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

          Comment


          • #6
            Ik vind het prima zo
            grt
            Gerrit

            Comment

            Working...
            X