Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet voor gevoelige kijkers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Niet voor gevoelige kijkers


  • #2
    Knap gedaan. De ene zijn dood …..

    Comment


    • #3
      Knappe reeks, zeker inzake het moment. Laatste redelijk grote crop?
      Groeten,
      Fabrice,
      Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

      Comment


      • #4
        Dat is de natuur zeker.
        Knap vastgelegd
        Vriendelijke groeten,Raf

        www.rafvandenbogaert.be

        Comment


        • #5
          Mooie reeks, het leven zoals het is.

          Comment


          • #6
            Bij foto 1 zit het eendekuiken aan de kant - bij foto 2 niet meer - voor mij er lijkt een deel van het verhaal te ontbreken
            Je camerastandpunt is ook gewijzigd tussen de 2 opnames - je bent gaan staan wellicht
            Mooie beelden - maar ook wel vraagtekens wat mij betreft - ik vraag me af of dit wellicht in scene is gezet
            Groet,
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Prachtige reeks Rik , Puur natuur , klasse

              Mvg , Pierre

              Comment


              • #8
                Enige achtergrondinformatie is hier misschien wel op zijn plaats.
                Soms moet je geluk hebben om op het juiste moment op de juiste plaats te zijn. Het moment was hier wel gespreid over 2 dagen.
                Tijdens deze periode haalde de kiekendief 5 bergeendjes weg. Op de foto's zijn er daar 3 (verschillende) van te zien.
                De foto's zijn vanuit de wagen gemaakt en inderdaad vanop minstens 2 verschillende plaatsen. Beide eerste foto's zijn een flinke crop.
                Voor de derde was meneer zo vriendelijk om even langs te vliegen om zijn prooi te showen. Die is haast niet gecropt: we hadden zelfs oogcontact.
                Van manipulatie, hoe dan ook, is helemaal geen sprake.
                Volwassen bergeenden zijn vrij agressieve vogels, maar van geen van beide ouders was een spoor te bekennen. Anders zou de kiekendief
                geen kans maken om zo maar 5 kuikens weg te halen.

                Mvg: Rik.

                Comment


                • #9
                  Mooi moment, puur natuur en ze nemen regelmatig zelfs grotere vogels
                  Wel spijtig dat de laatste niet helemaal scherp is en je er een zo sterke bewerking op hebt gedaan om 'm toch redelijk scherp te maken.
                  Dus mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de tweede, net het moment van ... en de belichting is mooier

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    fantastisch zeg ... goed vastgelegd op het juiste moment .... knappe reeks ...
                    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                    Comment

                    Working...
                    X