Oorspronkelijk geplaatst door Sieg
Bekijk bericht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Roepende Havik
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
Tja, dat hebben we al meer gezien hé Sieg.. :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
Misschien wil men iedereen wel eens aan de bak laten komen, als je daar niet tegen kan maak je enkel jezelf ongelukkig .
Daar lig ik geen seconde van wakker, iedereen weet ondertussen dat de geselecteerde beelden in de HOF niet altijd de betere van de week zijn..
... en dat er nog meer gemiste kansen zijn..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtWeeral eens één van de mooiste foto's die gemist is voor de HOF, echt zonde !
grts
Sieg
Knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtPrachtig moment (en ik meen die adem toch te zien).
PS: de mindere kwaliteit moet toch eerder bij de koppeling met jouw host te zoeken zijn dan op dit forum
Over de foto... Een ferme wauw, prachtig met die adem en wat een scherpte ,zou Idd mooi gestaan hebben in de Hof, maar de vele commentaren zullen veel goed maken. Van mij alvast proficiat
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
Misschien wil men iedereen wel eens aan de bak laten komen, als je daar niet tegen kan maak je enkel jezelf ongelukkig .
Maar inderdaad iedereen heeft evenveel recht om in de HOF te staan, doch vroeger was de HOF een verzameling van de mooiste foto's ;-)
Ik heb zo een flauw vermoeden dat de personen die een selectie maken met veel te weinig zijn en er daarom veel mooie en zelfs uitzonderlijke foto's over het hoofd worden gezien
Je hebt veel volk nodig om alle geplaatste afbeeldingen te kunnen zien, laat staan deftig te bekijken en/of te beoordelen ...
grts
SiegLast edited by Sieg; 17 april 2024, 18:15.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment