Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik was een wandeling aan het maken met de camera in de hand in de hoop om wat blauwborsten te vinden en toen kwam deze veldleeuwerik aangevlogen en landde vlak voor mij op een paaltje.
Oorspronkelijk geplaatst door DSphotographyBekijk bericht
Dank je voor de feedback, maar ik begrijp het deel niet over de scherpte. Op mijn scherm is de vogel perfect scherp.
Is goed mogelijk dat op uw scherm de vogel perfect scherp is, maar niet op mijn scherm. Vergelijk deze: https://forum.belgiumdigital.com/for...-grondeekhoorn eens. Die is duidelijk scherper. Waarmee niet gezegd is dat de veldleeuwerik niet scherp is. Maar het kan beter. (zoals alles)
Comment