Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Musje
Collapse
X
-
-
Mooi scherpe opname, fijn belicht.
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
Heb je deze onder de microscoop gelegd ? Grapje.
What een close - up! mooi scherpGroeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk berichtHeb je deze onder de microscoop gelegd ? Grapje.
What een close - up! mooi scherp
Het FF toestel en Telelens werd me gewoon te zwaar op langere wandelingen. Blij dat ik voor het telewerk omgeschakeldben op een G9 & een 200/2,8
De bijbehorende 1,4 tc geeft ook nog zeer goede resultaten. De 2x tc heb ik ook bijgekocht, en ook die geeft behoorlijke resultaten. Zeker als de opname afstand niet te groot is.
Zo is deze met de 2x tc omgerekend naar FF een 800/5,6
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
Dank je wel Fabrice, een deel groot deel van het compliment is zeker voor de Leica lens.
Het FF toestel en Telelens werd me gewoon te zwaar op langere wandelingen. Blij dat ik voor het telewerk omgeschakeldben op een G9 & een 200/2,8
De bijbehorende 1,4 tc geeft ook nog zeer goede resultaten. De 2x tc heb ik ook bijgekocht, en ook die geeft behoorlijke resultaten. Zeker als de opname afstand niet te groot is.
Zo is deze met de 2x tc omgerekend naar FF een 800/5,6Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
blijkbaar is dit een up ? Spijtig dat de originele dan niet meer aanwezig is...deze is wel mooi en aan je uitleg te lezen toch een heel mooi resultaat met je lenscombo....
Groeten
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtblijkbaar is dit een up ? Spijtig dat de originele dan niet meer aanwezig is...deze is wel mooi en aan je uitleg te lezen toch een heel mooi resultaat met je lenscombo....
Groeten
Freddy
Comment
Comment