Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik haat wind !
Collapse
X
-
[Showcase] Ik haat wind !
Last edited by Fabrice Delahaye; 21 februari 2024, 09:20.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...Labels: Geen
- Likes 2
-
-
-
originele aanpak.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk berichtDie is knap
Ik zie wel wat vlekken op je achtergrond
Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk berichtPrachtige kleuren. En sensorvlekken.
Ik geef toe dat er bij mijn sneeuwgors van een aantal dagen geleden heel wat sensorvlekken aanwezig waren. Maar wat jullie hier benoemen is volgens mij van een andere orde.
Het zijn allemaal vlekjes. De achtergrond is een rietveld op een relatief grote afstand en het regende. In tegenstelling dan bij lucht krijg je hier dus geen uniforme achtergrond maar een samenraapsel van puntjes en vlekjes.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk bericht
Ik geef toe dat er bij mijn sneeuwgors van een aantal dagen geleden heel wat sensorvlekken aanwezig waren. Maar wat jullie hier benoemen is volgens mij van een andere orde.
Het zijn allemaal vlekjes. De achtergrond is een rietveld op een relatief grote afstand en het regende. In tegenstelling dan bij lucht krijg je hier dus geen uniforme achtergrond maar een samenraapsel van puntjes en vlekjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
Is inderdaad anders als bij de sneeuwgors. Maar nu ik nog eens kijk valt me een grote cirkel op onder de snavel. Lijkt me iets te perfect cirkelvormig.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Mijn RAW file heeft deze ook.
Ik heb in ieder geval een nieuwe foto geplaatst met deze weggewerkt. (UP is de bovenste)Groeten,
Fabrice,
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk bericht
Ja deze was me na je eerste opmerking ook opgevallen, maar deze is veel te groot voor sensorvlek, en mijn andere foto's hebben dat niet direct. Maar als je de foto vergroot bekijkt is het inderdaad niet moo!.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Mijn RAW file heeft deze ook.
Ik heb in ieder geval een nieuwe foto geplaatst met deze weggewerkt. (UP is de bovenste)
Ik vermoed dat het te maken heeft met (opgedroogde) druppels op de lens
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
Er zijn meerdere zulke grote vlekken te zien in het beeld, zelfs nog in de up
Ik vermoed dat het te maken heeft met (opgedroogde) druppels op de lens
grts
SiegGroeten,
Fabrice,
Comment
Comment