Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sneeuwgors (update inzake sensorvlekken)
Collapse
X
-
[Showcase] Sneeuwgors (update inzake sensorvlekken)
Last edited by Fabrice Delahaye; 22 februari 2024, 10:42.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...Labels: Geen
-
-
Zoals steeds mooi scherp en met een zeer passende achtergrond.
Weeral een foto om in een boekje te plaatsen. Dikke, dikke .
met vriendelijke groet,
Hans.
Comment
-
-
Passende onder- en achtergrond! Vogeltje super!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
-
-
-
-
Knap en toch redelijk dichtbij me dunkt...wel al gezien nog nooit kunnen fotograferen...
Groeten
Freddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtKnap en toch redelijk dichtbij me dunkt...wel al gezien nog nooit kunnen fotograferen...
Groeten
Freddy
Deze zat op 5,02 m (Focus in EXIF) en er werd gefotografeerd met een 500 mm en 2.0 converter; amper gecropt.
Deze soort is niet zo schuw. Ze kwamen met een 10-tal aanvliegen op een betonnen dijk waar ik naast stond en dit quasi op ooghoogte.
Ik fotografeer veel in Bretagne en deze stranden zijn meestal heel rustig (af en toe heb je wel eens een passant).
Als ik op zo een strand toe kom, kijk ik eerst waar bepaalde soorten foerageren. Als ik een soort gekozen heb, dan ga ik er in een boogje en langzaam naar toe met tussenpozen.
Uiteindelijk vliegen ze weg en dan blijf ik staan zonder te veel te bewegen (of soms zet ik me neer) en na een tijdje komen de weggevlogen soorten terug...Last edited by Fabrice Delahaye; 22 februari 2024, 10:42.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
Comment