Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rode Ibis x2
Collapse
X
-
-
Mooi van kleur maar, mis bij beiden wat structuur in het verenkleed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi van kleur maar, mis bij beiden wat structuur in het verenkleed.
grt,bouk.
Maar ik vind de kadrering krap en een nogal hoog standpunt.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk berichtProficiat voor u. Niet voor de jury.Groeten,
Fabrice,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk berichtProficiat voor u. Niet voor de jury.
Toch bedankt voor uw sportieve reactie.
grt
Gerrit
Comment
-
-
-
Proficiat met je HOF nominatie....of het terecht is of niet...voor mij niet genoeg om HOF waardig te zijn...maar daar hebben we al oeverloze discussies over gevoerd hier op BD ...Afschaffen die HOF als je van mening bent dat iedereen daarin moet moeten....just my gedacht...
Groeten
Freddy
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtProficiat met je HOF nominatie....of het terecht is of niet...voor mij niet genoeg om HOF waardig te zijn...maar daar hebben we al oeverloze discussies over gevoerd hier op BD ...Afschaffen die HOF als je van mening bent dat iedereen daarin moet moeten....just my gedacht...
Groeten
FreddyVoor meer foto's ; www.sieg.be
- Likes 1
Comment
-
Gerrit vat het niet persoonlijk op maar ik volg Freddy, Sieg en Archi.
Van mij mag gerust iedereen in de HOF maar dan toch minstens met een foto die er voor zijn normen bovenuit steekt en ik heb er van jou hier al veel beter zien passeren.
In de genomineerde foto zijn er gewoon te veel elementen die beter kunnen en dat weet jij ook. Waarom deze foto door de Jury gekozen wordt, is ook voor mij een raadsel (het is zondagavond en ik moet nog gauw een selectie maken?)
We zijn hier (bijna) allemaal amateurs die proberen het beste naar boven te brengen en we kunnen niet allemaal meesterwerkjes plaatsen zoals Raf, Johan, Wim, ... Dan mag het boor mij ook een eens iemand anders zijn in de HOF maar dit blijft wel een fotografieforum.
Waarom deze foto toch geselecteerd werd zal voor velen een raadsel blijven.Groeten,
Fabrice,
Comment
-
Allen bedankt voor de eerlijke reacties.
fabrice
Waarschijnlijk heeft bij de jury de kleur een rol gespeeld, zo ook bij mij. Ik heb ook al foto's in de HoF zien passeren waarbij ik denk hoe kan dat nu...
Maar na 43 jaar fotoclub, waarvan 27 jaar als voorzitter, heb ik al diepere watertjes doorzwommen.
Ik denk dan maar: andere jury, andere nominaties. En de jury heeft altijd gelijk...Fotografie is kunst, en kunst is een heel subjectief gegeven. Wat voor de ene leuk en mooi is, is voor de andere het bekijken niet waard.
Het is ook dikwijls de manier waarop iets van een foto verteld wordt, en daar was ik zeer attent op...en in de club werd daar ook veel aandacht aan besteed.
Ook jullie manier van verwoorden ligt me wel, waarvoor dank
grt
Gerrit
Comment
Comment