Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi maar zou wat meer inzoomen/croppen op het beestje..?
grt,bouk.
Ik zit al aan het max. er is niet veel ruimte meer boven en onder (achter staart en voor hoofd). Ik kan in portret stand de snede maken, maar dacht dan dat je geen referentie meer zou hebben (laurierblad rechts) dat hij met het hoofd naar onder loopt ;-)
proficiat met je HoF zelf zou ik ook het blad rechts onder in de hoek wegwerken
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
proficiat met je HoF zelf zou ik ook het blad rechts onder in de hoek wegwerken
Waauuuw, weeral HOF, is de tweede of 3de foto die ik post.
Zijn er eigenlijk regels betreffende het croppen?
Ik ben nog een beetje old school en houd altijd de verhouding van een foto aan 10x15cm.
Met als gevolg als ik het blad zou weg croppen ik dan ook een stuk van de eekhoorn wegknip.
Proficiat met je HOF, jij bent de kunstenaar en doet wat je wil met het croppen, maar je kan vierkant of portret, en eigenlijk alles... En er is niet alleen 2/3, maar ook 3/4.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment