Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Syberische grondeekhoorn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Syberische grondeekhoorn

    [/url]

  • #2
    Leuk gedaan, ja je kunt ze alles laten doen voor eten hé
    Ik zie wel een rand rond je onderwerp van een selectie te maken vermoed ik, vooral opvallend rond het karretje

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Leuk gedaan, ja je kunt ze alles laten doen voor eten hé
      Ik zie wel een rand rond je onderwerp van een selectie te maken vermoed ik, vooral opvallend rond het karretje

      grts
      Sieg
      Sorry sieg maar van selecties te maken daar doe ik niet aan mee.buiten wat ruisreductie en verzadiging aan te brengen heb ik de foto zo gekregen. Trouwens ,ik denk dat ik nog ene van de weinige ben die geen fotoshop heeft.

      grtz Marc.

      Comment


      • #4
        Zeer leuk gedaan en mega scherp.
        Persoonlijk hou ik wel niet van deze "onnatuurlijke" taferelen, maar het is en blijft een leuke foto met knappe uitvoering.
        PS ik heb ook geen photoshop of iets dergelijks enkel LR (waar ik amper mee kan werken)
        Groeten,
        Fabrice,
        Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht

          Sorry sieg maar van selecties te maken daar doe ik niet aan mee.buiten wat ruisreductie en verzadiging aan te brengen heb ik de foto zo gekregen. Trouwens ,ik denk dat ik nog ene van de weinige ben die geen fotoshop heeft.

          grtz Marc.
          Ok bedankt, eigenaardig waar die lichtere randen dan vandaan komen

          ps je hoeft geen Photoshop te hebben om bewerkingen te doen hé, er bestaan genoeg alternatieven ;-)

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X