Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[oordeel] Happy face

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [oordeel] Happy face

    Happy Face
    Last edited by Wip1; 2 augustus 2023, 14:44.

  • #2
    mis scherpte, weinig detail in het zwarte gedeelte
    Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
    - Isaac Asimov-

    Comment


    • #3
      Moderator Note: Hou a.u.b. ook rekening met de forumregels. Die stipuleren dat je maar één post per dag in hetzelfde subforum mag maken. Nu ga ik het door de vingers zien, maar in het vervolg wordt je topic afgesloten voor een bepaalde periode. Dank voor je medewerking.

      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Moderator Note: Hou a.u.b. ook rekening met de forumregels. Die stipuleren dat je maar één post per dag in hetzelfde subforum mag maken. Nu ga ik het door de vingers zien, maar in het vervolg wordt je topic afgesloten voor een bepaalde periode. Dank voor je medewerking.
        Oei, excuses. wist ik niet (terug de fotografiekriebels gekregen na jaren en terug op het forum. TOP initiatief trouwens)
        Houd er rekening mee volgende keer, merci

        Comment


        • #5
          Die bloemen voor de hond storen ook wel wat
          En op een computerscherm kan je deze foto niet in zijn totaliteit bekijken (je moet scrollen - das niet zo plezant)
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Die bloemen voor de hond storen ook wel wat
            En op een computerscherm kan je deze foto niet in zijn totaliteit bekijken (je moet scrollen - das niet zo plezant)
            Peter
            welk formaat moet ik kiezen. Ik werk via FLicker, als ik daar Large of Medium kies veranderd er niets denk ik in de URL?

            Comment


            • #7
              Op flickr kunt U het formaat kiezen...ik neem doorgaans 2048 px langste zijde....
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                hieronder een voorbeeld


                nikon coolpix s9100

                Comment


                • #9
                  Houdt ook rekening met de hoogte
                  De resolutie van een full-HD scherm - waar de meesten op kijken - is 1920*1080
                  dus max breedte 1920 en max hoogte 1080
                  Aangezien dit een foto in portrait is zal de hoogte de beperkende factor zijn
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                    Houdt ook rekening met de hoogte
                    De resolutie van een full-HD scherm - waar de meesten op kijken - is 1920*1080
                    dus max breedte 1920 en max hoogte 1080
                    Aangezien dit een foto in portrait is zal de hoogte de beperkende factor zijn
                    Peter
                    ik vermeld toch 2048 px LANGSTE ZIJDE...
                    nikon coolpix s9100

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

                      ik vermeld toch 2048 px LANGSTE ZIJDE...
                      bij een verticale foto is de hoogte de langste zijde - en als je die 2048 neemt kan dat niet op een full HD scherm - want hoogte scherm is maar 1080 px
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht

                        bij een verticale foto is de hoogte de langste zijde - en als je die 2048 neemt kan dat niet op een full HD scherm - want hoogte scherm is maar 1080 px
                        Peter
                        Dan volstaat om in flickr een andere keuze te maken voor de langste zijde ...van 640 b vb. tot 3360 en een aantal daartussen....
                        nikon coolpix s9100

                        Comment

                        Working...
                        X