Happy Face
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
[oordeel] Happy face
Collapse
X
-
-
Moderator Note: Hou a.u.b. ook rekening met de forumregels. Die stipuleren dat je maar één post per dag in hetzelfde subforum mag maken. Nu ga ik het door de vingers zien, maar in het vervolg wordt je topic afgesloten voor een bepaalde periode. Dank voor je medewerking.
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtModerator Note: Hou a.u.b. ook rekening met de forumregels. Die stipuleren dat je maar één post per dag in hetzelfde subforum mag maken. Nu ga ik het door de vingers zien, maar in het vervolg wordt je topic afgesloten voor een bepaalde periode. Dank voor je medewerking.
Houd er rekening mee volgende keer, merci
- Likes 1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtDie bloemen voor de hond storen ook wel wat
En op een computerscherm kan je deze foto niet in zijn totaliteit bekijken (je moet scrollen - das niet zo plezant)
Peter
Comment
-
-
Op flickr kunt U het formaat kiezen...ik neem doorgaans 2048 px langste zijde....nikon coolpix s9100
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtHoudt ook rekening met de hoogte
De resolutie van een full-HD scherm - waar de meesten op kijken - is 1920*1080
dus max breedte 1920 en max hoogte 1080
Aangezien dit een foto in portrait is zal de hoogte de beperkende factor zijn
Peternikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
ik vermeld toch 2048 px LANGSTE ZIJDE...
Petermijn website : klik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
bij een verticale foto is de hoogte de langste zijde - en als je die 2048 neemt kan dat niet op een full HD scherm - want hoogte scherm is maar 1080 px
Peternikon coolpix s9100
Comment
Comment