Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar de manier hoe jij een paard giraffe allures geeft is wel leuk.
LOL
Sorry dzjee, ik volg de overgrote meerderheid hier...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Door je iets wat vreemde standpunt wordt het paardje helemaal uit proportie getrokken en de achtergrond komt ook storend over.
Men heeft mij ooit eens gezegd dat men om de juiste proporties te behouden voor het dier, dat men het best paardenfoto's vanuit een gehurkte positie maakt, maar dan wel van enige afstand, hier ben je veel te kort bij gekomen waardoor je dat rare "giraffe-effect" krijgt.
Waarom zou je de juiste proporties moeten aanhouden ? Ik vind hem prima zo, eens vanuit een ander standpunt bekeken en gefotografeerd. Die toren moet natuurlijk weggecloond, en dat huisje mag je ook wegvegen.
Comment