Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat voelt goed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dat voelt goed

    Ik heb zelf 14 jaar paard gereden (veel gewerkt in Duitsland voor Böckmann en Vosshage)
    Na een ongeval en zwaar gebroken enkel ben ik verplicht moeten stoppen met rijden.
    Nu heeft mijn broer het virus te pakken en sedert een week geef ik weer les, en dat doet deugd !

    Fanny, het vriendelijke boerepaard die af en toe nog op traditionele wijze de piste komt slepen... (elektriciteitsdraden weggecloond in PS)


    Jericho, mijn broers paard bij het opzadelen (lucht is geen photoshop) Jammer dat het halster niet mooi toe was en van de koord onder z'n kin.


    Jericho en Bart na een 45min werken. Witte tshirt en zwart paard gingen echt niet om deftig te fotograferen. Dan maar spotmeting op het paard en foto nemen, en dan spotmeting op z'n tshirt en foto nemen en dan over elkaar gelegd met photoshop. De tshirt vind ik wel iets te grijs uitvallen En voor de kenners, ja mijn broer zit nog 2 gaten te kort, zijn been moest ietsje meer aan de singel gelegen hebben, zijn ellebogen meer aan het lichaam, het paard staat nog niet 100% vierkant etc. maar daar zijn we aan bezig
    Last edited by Faan; 5 juni 2005, 11:01.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Dat voelt goed

    Leuke paardenfoto's, maar met voorsprong een voor nr 1.
    En ja zwarte paarden fotograferen, altijd moeilijk vind ik, gelukkig kan ik veel oefenen met mijn eigen zwartje.

    Sluukes,

    Stijn
    BD0031BE

    Comment


    • #3
      Re: Dat voelt goed

      de eerste twee erg goed, mooi zo die hoofden.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Dat voelt goed

        Complimenten voor met name de eerste 2 foto's. Die zien er schitterend uit.
        Moet inderdaad geweldig gevoel geven om na blessure weer bezig te kunnen gaan met deze geweldige dieren...
        groetjes Edwin
        Mijn Foto's

        Comment


        • #5
          Re: Dat voelt goed

          Sorry voor de late reply (blok en morgen begint het pas met het echte zweetwerk). Bedankt voor de reacties.
          @Edwin inderdaad, voelt zeer goed
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

          Comment


          • #6
            Re: Dat voelt goed

            Had deze foto's nog niet gezien, maar vind die eerste foto echt werkelijk prachtig!!

            Heb zelf zo'n 8 jaar gereden, maar moest ook vanwege gezondheidsproblemen stoppen

            Comment


            • #7
              Re: Dat voelt goed

              mooie prenten & voorkeur voor nr.1 ... prachtig paard
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment

              Working...
              X