Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maak ik indruk genoeg?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Maak ik indruk genoeg?

Graag wat commentaar!
    Nikon D70

Re: Maak ik indruk genoeg?

Mooie kleuren en mooie pose van die aalscholver (of is het een andere vogel?)

Ik zou hem links nog wat meer croppen want de vogel gaat voor mij verloren in de achtergrond
    Meer foto's op mijn website

Comment

Dit lijkt me idd een aalscholver , heb deze vogel dit nog niet eerder zien doen overigens. Mooi qua belichting en scherpte
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Het is een mooie foto

En die aalscholver is gewoon zijn vleugels aan het laten drogen. Na het duiken zoeken die altijd een plaatsje op om met de vleugels open te zitten tot die droog zijn.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Het eerste wat ik dacht is een aalscholver die, vol overgave, het vogelkoor in het bos dirigeert Vooral een bijzondere pose.

Comment

een ongewoon beeld, gewoonweg prachtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
              Het is een mooie foto

En die aalscholver is gewoon zijn vleugels aan het laten drogen. Na het duiken zoeken die altijd een plaatsje op om met de vleugels open te zitten tot die droog zijn.
              Dat weet ik , maar normaal gesproken spreid hij zijn vleugels horizontaal uit , terwijl hij het hier , zoals het er uitziet , iets verticaal doet
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

volgens mij wou hij gewoon eens aan zijn nek krabben omdat het kriebelt ofzo

schone foto
                waar genomen?
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

De foto is genomen in de zoo van Planckendael. Tussen wolken en regen af en toe toch een zonnetje dat kwam piepen.
                  Nikon D70

Comment

hier een poging van Crop. Ik denk dat de aalschover hier meer tot zijn recht komt.

Nikon D70

Comment

Working...
                    X