Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pauw deel 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pauw deel 2

Prachtig gelukt, Dirk! Je hebt m dr mooi opgekregen! Op zo'n kans had je nou 2 uur zitten wachten hè
    Bijzondere foto's!
    Samsung Digimax V3
    Je staat, je schiet en je scoort een prachtige plaat!
    _.-._.*Kissz VIVI*-._.-._

Comment

Ik heb er ook nog nooit een zien vliegen (een pauw dan), mooi gedaan.
      Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Nr. 3
        Canikon 40D - D200, D300

Comment

ik vind maar een woord, dit is crimineel mooi alsook een voor mij uitzonderlijke belevenis en foto daar ook ik nog nooit een pauw heb zien vliegen. Zoals eerder gezegd doet hij wel denken op de afbeeldingen die men maakte van vliegende draken. In een woord alle foto's adembenemend

Comment

Allez, we hebben weer iets bijgeleerd Hier van 't zelfde: wist ook niet dat deze beesten konden vliegen...
            Voor de rest leg ik me gewoon bij de meerderheid neer en zie deze foto volgende week wel in de hof.
            Website: http://www.d-eye.be

Comment

Iedereen vreselijk bedankt voor de positieve commentaren.
              Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

@Roosje: ik vind het helemaal niet erg, meer nog, voor dat ik hem poste had ik hem reeds op dezelfde manier gecropt (eigenlijk nog meer).
              Ik vond persoonlijk dat het verschil er niet veel toe deed, en die rotsblokken waren ook best leuk.

Dirk
              Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Working...
              X