Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wederom bedankt mensen.
Zelf ben ik nog niet volledig tevreden over het resultaat,maar zo ben ik nu eenmaal geboren.....
Voor mijn foto's heb ik zelf meer kritiek dan jullie zelf geven,maar je mag nooit zelf tevreden zijn en je bent nooit te oud om bij te leren.
Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
Cois jong ,ken ook dat probleem maar ik heb het omgekeerde, steeds of tenminste veel een te grote bovenrand
toch mooie foto
Ik heb al geprobeert met mijn bril op en af tezetten telkens ik door mijn vizier kijk en ik zit dan op de duur verstrikt in koortjes ( bril ) en riempjes....'t is geen zicht.
Oorspronkelijk geplaatst door monsi
Leuke foto Cois. Knap scherp ook ! Die bril die je op had was vast een veiligheids bril !
Comment