Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hondsdolle eekhoorn overvalt argeloze prutsfotograaf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hondsdolle eekhoorn overvalt argeloze prutsfotograaf

Elk excuus is goed als we de 'Tinne'-kwaliteit niet halen

De 'technische' uitleg: Over zijn toeren door de pausverkiezing kon dit eekhoorntje geen 2 sekonden stil blijven zitten in Middelheim (nochthans een park waar vele standbeelden al jaren nauwelijks bewegen). Ondergetekende had zijn geliefde 180 Macro 'ergens' in de tas zitten. Tijd om de settings te controleren was er niet - gewoon twee keer klikken en God danken dat 24x36 100 ASA tegenwoordig in het filmmuseum ligt te verrotten. Vervolgens het betere PhotoShop oplapwerk en toch nog een aardig resultaat. Soms is 'schattig zijn' nu eenmaal belangrijker dan technische kwaliteiten (een natuurwet die mijn dochter toen ze 2 was al leek te hebben ontdekt).
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Re: Hondsdolle eekhoorn overvalt argeloze prutsfotograaf

toch nog knap vastgelegd, wetende hoe rap die smeerlapkes wel zijn

groetjes

Alex
    Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

Comment

LOL, toch nog mooi gekiekt
      Groeten,

Albert Jan

Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

Comment

knap
        mssn kan je nog wat croppen?
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Bedankt voor de suggestie maar het is al een crop! Nog meer croppen benadrukt volgens mij het onscherp zijn van de foto nog meer.

Ik heb het daarnaast zo gelaten omdat het idee me wel aanspreekt dat je ziet hoe klein zo een beestje is ten opzichte van de bomen waar het 10 meter hoog in ronddartelt.

Het zou me anderzijds wel interesseren mocht iemand een web pagina kennen met daarop 'totaalbeelden' en telkens een verschillende crop en de reden waarom een fotograaf in die specifieke omgeving voor een bepaalde uitsnede gekozen heeft. Rond compositie lijkt niet zoveel materiaal te bestaan en toch is het enorm belangrijk.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
          X