Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In een poging nog enkele foto's te maken van de kat en zijn blauwe ogen vast te leggen. De eerste is wat uitgebrand, maar het beestje is dankzij zijn witte vacht moeilijk vast te leggen in zonlicht
Frederic „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky
Het is inderdaad geen ideaal fotomodel. Met zijn witte vacht is de foto al snel overbelicht en zijn afwijking in de ogen geeft een rode reflectie zoals bij mensen en niet een groene, zoals bij katachtigen.
Maar het geeft mij wel de mogelijkheid om te oefenen met de belichting.
Neen gewoon een europese korthaar, maar spierwit met blauwe ogen. Dat is toch wat men mij heeft wijsgemaakt in het asiel waar ik hem ben gaan halen. En het is inderdaad moeilijk om die blauwe ogen vast te leggen.
Comment