Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik weet dat J.J. weinig tijd heeft dus een beetje help dan maar
en ja ietsje gebrek aan scherpte, maar het kan niet altijd super zijn hé, toch goed gezien en mooi ( zal wel een zeer kleintje zijn denk ik )
Bedankt voor de reacties en de bewerking VDB. Denk dat, gezien de reacties (op eerste foto na dan) ik best stop met posten en me gewoon bezig hou met de postprocessing en ze op mijn website zet. De tarantula, luiaard, kaaimannen, ... kunnen jullie binnenkort daar dan wel bekijken.
Oh ja, deze foto was er ook één in het pikkedonker, "dankzij" raw heb ik dit er nog van kunnen maken.
Bedankt voor de reacties en de bewerking VDB. Denk dat, gezien de reacties (op eerste foto na dan) ik best stop met posten en me gewoon bezig hou met de postprocessing en ze op mijn website zet. De tarantula, luiaard, kaaimannen, ... kunnen jullie binnenkort daar dan wel bekijken.
Oh ja, deze foto was er ook één in het pikkedonker, "dankzij" raw heb ik dit er nog van kunnen maken.
J.J. moest ik van jou zijn, zou ik dat niet doen, ik zou ze een voor een bewerken en ze een voor een ( deze die je de moeite vind) hier ook eens posten, niet iedereen doet zich de moeite naar een album te gaan kijken, ik denk, ben er zelfs zeker van dat er vele meer dan de moeite waard zullen zijn
Comment