Ik heb me lang afgevraagd waarom deze foto me zo aantrok uit een reeks opnames in Rivierenhof te Deurne. Uiteindelijk denk ik dat het de combinatie van het verenpatroon van de eend en de mooi erbij passende achtergrond is. Die achtergrond was me zelfs niet opgevallen tijdens het fotograferen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eendje koos goede achtergrond
Collapse
X
-
Eendje koos goede achtergrond
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meerLabels: Geen
-
-
Re: Eendje koos goede achtergrond
Wat ik mooi aan deze foto vind is hoe het eend kijkt.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Mooie foto Scherp en mooie kleuren.
Comment
-
Ik vind de eend schitterend maar persoonlijk vind ik het een (te) drukke achtergrond in combi met de eend....
Grtz,F@bke
Een goede leraar is iemand die iets uit je haalt in plaats van iets in je stopt.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
-
Speciaal voor de liefhebbers van de 'rustige achtergrond' hieronder de buren van bovenstaand eendje. Deze twee examplaren wonen in Middelheim en zijn dus 'canards d'art'
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
Comment