Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
WOW.. very nice..
beetje rechten .. onderkant wat weg doen (scharnier) .. maar ik zou heel het hek in zijn breedte er oplaten .. dat geeft fragiel tintje aan de vogel..
Ik ben eens zo vrij geweest om ze eens door Neat Image te halen, met het volgende als resultaat. Als je dit niet wenst, haal ik ze onmiddellijk terug weg.
Grtz,F@bke
Een goede leraar is iemand die iets uit je haalt in plaats van iets in je stopt.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame! http://Fabke.fotopic.net
Comment