Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net terug van twee weken tropisch regenwoud in Costa Rica met honderden foto's. Vooraleer ik nog andere foto's post toch even wachten of jullie het de moeite vinden... Fotoalbum volgt later wegens omzetten raw-jpg en wat bewerkingen.
ruis waar ruis, ik zie alleen een prachtige gif groen kikker, super zo scherp
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Waauw, knap! Ik vind deze zeker de moeite, laat de rest maar komen!
maar staat deze foto juist zo, ik heb heel de tijd de neiging om mijn hoofd 90° naar links te draaien.
Als het klopt dat de foto een kwartslag naar rechts gedraaid zou moeten worden zou ik er mss ook og een klein stukje van wat dan de bovenkant is afhalen, maar da's maar een persoonlijke mening, voor de rest echt prachtig, mooi scherp en rustige achtergrond!
Die - overigens intrigerende - beestjes zijn blijkbaar niet te fotograferen zonder flits
Oerwoud is donker ???
De storende reflecties zijn jammer, maar worden vlug vergeten bij het aanschouwen van een uiterst aantrekkelijk dier (platte vingers!) met vibrerende kleuren, een grappige mimiek en inspirerende houding...
Laat de rest maar komen, hoor...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment