Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
LOL. Zo krijg je zonder foto meer commentaar dan met.
Ik heb de foto gisteren nog kunnen zien (op een suboptimaal laptopscherm met 16 bits kleuren) en vond 'm wat donker en niet scherp. Maar omdat (bot)vink het tegenovergestelde is van (scherp)vink vond ik de titel wel goed gekozen.
ik vind de plaatsing van de tekst tussen de smilies wel goed gevonden, maar vind de gelijke verdeling er van maar niks.
Enige diversificatie hier kan de compositie alleen maar ten goede komen.
Omdat ik het wel een mooie en kleurrijke foto vond, had ik 'm zelf tijdelijk opgeslagen.
Als het origineel blijkbaar teveel problemen geeft om opnieuw te posten, zal ik hierbij de copy posten.
Nu kunnen jullie weer commentaar geven op de foto en niet op de randverschijnslen, hoe leuk ook.
Of de OP dat leuk vindt weet ik niet, maar ik wel.
Zijn dit dezelfde kleuren als gisteren? Dan moet ik mijn woorden terugnemen, de foto lijkt niet zo donker als ik gisteren dacht. Over de scherpte heb ik nog steeds mijn twijfels.
[QUOTE=Leonidas]Of de OP dat leuk vindt weet ik niet, maar ik wel.
QUOTE]
Geen probleem maar blijkbaar was dit toch de manier om enig commentaar te bekomen.
Iemand meldde dat het te vroeg was om de foto te verwijderen maar gisterenavond laat stond de foto al zo laag bij de inzendingen dat er waarschijnlijk geen commentaren meer zou volgen. Zodoende......
Comment