Maar daar kun jij (petra) natuurlijk niets aan doen
goeje foto, jammer dat je zijn kop niet zo goed ziet
ja idd maar in het wild zal ik ze niet snel tegen komen en dat is met veel dieren zo he maar das een ander topic
heb er wel een mooi van voren maar daar bij waren de oren niet geheel scherp
gr petra
Zoals die uil daar vast zit gebonden, vind ik die foto maar niets. Je kunt idd stellen dat je dergelijke vogel niet zo direkt in het wild ziet, maar is er geen mogelijkheid om die ergens in een dierentuin in een toch meer losse pose te fotograferen ?
Zoals die uil daar vast zit gebonden, vind ik die foto maar niets. Je kunt idd stellen dat je dergelijke vogel niet zo direkt in het wild ziet, maar is er geen mogelijkheid om die ergens in een dierentuin in een toch meer losse pose te fotograferen ?
ja dat kan ook maar dan zit er glas of gaas voor
ik heb de valkenier nog gesproken en hij legde dan ook uit dat de dieren normaal gesproken los zijn maar omdat het een drukke omgeving was qua verkeer dé hij het niet en moesten ze aan de lijn ik wil dan ook een keer gaan kijken of ik niet bij hun op het terrein wat plaatjes kan schieten zonder dat ik tussen de mensen door hoef te schieten maar ik snap wel wat je bedoeld hoor maar dit was niet anders op dat moment
gr petra
Comment