Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
En een tweede foto, iets minder detail in het wit , maar zonder takje voor de kop...
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Deze zaten langs de weg. Auto opzij gezet, motor stil, raampje open en schieten maar. Deze speelde zeer gewillig voor model.
Jo.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
Deze foto's zijn veel beter dan de kieviten die ik hier een tijdje geleden heb laten zien .
Ik kon niet dicht genoeg komen .
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Mooie foto's van een vogel die ik nog niet gezien had van dichtbij.
Vroeger bij de jongverkenners ( Scouts ) was mijn totemnaam voorzichtige Kievit.
Ik wist niet dat ik vroeger zo'n mooie vogel was.
Bij #1: 2 takjes wegclonen in PS, in een wip gedaan.
Ook denk ik dat het "licht" veel beter zal worden als je in levels de rechtse slider wat verschuift. Ik heb de indruk dat je histogram maar in de helft begint. (Maakt letterlijk dag en nacht verschil)
Hi Jo,
Bij #1: 2 takjes wegclonen in PS, in een wip gedaan.
Ook denk ik dat het "licht" veel beter zal worden als je in levels de rechtse slider wat verschuift. Ik heb de indruk dat je histogram maar in de helft begint. (Maakt letterlijk dag en nacht verschil)
DPaul.
Clonen, ik zal er misschien eens aan moeten beginnen...
Levels heb ik mee gespeeld, maar vondt dat ik tov het origineel dat detail in het wit verloren gingen...
Jo.
Comment