Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwakke weggebruikers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwakke weggebruikers

Terug op hun eigen domein :

Bewerking PS : crop & Brightness/contrast...

Vanmiddag wat foto's gaan nemen aan de Maas ( man wat was t koud ), en in t terugrijden zag ik deze groep de weg oversteken: auto aan de kant en meteen foto's beginnen schieten, gelukkig werkten de beestjes mee want ze deden t nog 2 keer over waardoor ik nog wat foto's kon nemen en wat meer lettend op de compositie ( ik in t midden v/d weg bijvoorbeeld )...

Commentaar welkom ( ook over kader: is het innerglow-dingetje storend? )
    Last edited by Snakes; 18 februari 2007, 10:36. Reden: nieuwe host voor pics
    Mijn DeviantArt

Re: Zwakke weggebruikers

Dit heeft geen hoofdonderwerp met juist verschillende standpunten en/of belichtingen. uit de sticky:
    Let op: Deze foto's moeten gerelateerd zijn aan elkaar en hetzelfde hoofdonderwerp tonen. Niet een dagje dierentuin met een aap, een wasbeer en een naakte molrat. Wel alleen die naakte molrat met bijvoorbeeld verschillende standpunten of belichtingen. Bij afwijking hiervan gaat de posting op slot met verwijzing naar deze uitleg.
    Hoofdonderwerp mag dan wel vogels zijn, maar toch niet waarom Fotodiscussie bedoeld is. Het is meer een reportage. Daarom verplaats ik het naar Showcase dieren

Comment

2x interessant contrast in belichting, bij de eerste springen de overstekende gazen er goed uit,
      bij nummer 2 is de voorgrond mooi belicht, kwam de zon door de wolken of is het zo bewerkt? in ieder geval mooi
      Groetjes Christianne
      Christianne's fotoweb
      BD0243nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christianne
        bij nummer 2 is de voorgrond mooi belicht, kwam de zon door de wolken of is het zo bewerkt? in ieder geval mooi
        Volledig te danken aan de zon en wolken
        Mijn DeviantArt

Comment

ga voor de eerste, kom het hier ook regelmatig tegen bij ons in de buurt.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

En voor mij de tweede!!

Grtz,F@bke
            Opvoeding is een kwestie van liefde, geduld en wijsheid. De laatste twee groeien waar de eerste heerst.
            BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
            The name of the game is to fill the frame!
            http://Fabke.fotopic.net

Comment

Die eerste vind ik heel bijzonder, zowel het licht als het onderwerp !

Comment

Working...
              X