Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kat & muis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kat & muis

De muis heeft hier duidelijk verloren

20D ; f6,3 ; iso100 ; 1/80sec ; 100-400L @ 320mm

Deze foto heb ik wel flink moeten verscherpen, want mijn 20D heeft serieus last van frontfocus . De voorgrond is scherp, dus was er hier geen sprake van bewegingsonscherpte (ook al is de sluitertijd vrij lang voor 320mm), en het AF-lampje heeft wel degelijk aangeduid dat er op de kat zelf scherpgesteld was.

Bij de eerste foto's met de 20D dacht ik dat het altijd bewegingsonscherpte was (foto's eroticabeurs, weinig licht, en met de Sigma 70-200), maar nu heb ik alle lenzen (Sigma 18-50 f2,8 EX DC, Canon 28-135 IS, Sigma 70-200 f2,8, Canon 100-400L IS) uitgetest, en bij 90% van de foto's zie ik frontfocus .

Gelukkig krijg ik binnenkort een andere 20D, omdat de externe flits ook al niet werkt. Hopelijk krijg ik dan een goede, zonder problemen .

(Ik krijg er al spijt van dat ik mijn 300D verkocht heb , die leverde veel scherpere foto's af.)
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: Kat & muis

leuke foto, minder leuk voor de muis.
    Waar is die ergens genomen? Op een boot?
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Comment

Re: Kat & muis

schone foto, is toch nog scherp op mijn scherm

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      (Ik krijg er al spijt van dat ik mijn 300D verkocht heb , die leverde veel scherpere foto's af.)
      ja eigenlijk is de 300D gewoon veel beter, zal geen verschil maken of je nu een nieuwe 20D krijgt ofniet
      toch goed dat je een nieuwe krijgt, 'khoop voor jou dat die geen problemen heeft
      ik wil wel ruilen anders hoor
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Working...
      X