Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gemuteerd Koolmeesje ;)
Collapse
X
-
Gemuteerd Koolmeesje ;)
En toen kocht ik mij een kodakske
D70/DX 18-70AF/70-300 AF NIKKOR/50mm 1,4D/Tamron DI28-300 3.5-6.3 macro/SB600/Sigma 80-400 mm F 4.5-5.6 D OS APO
Waarom zijn lenzen rond....En foto's rechthoekig??????
Da vraag ik mij nu ne keer af zie....Labels: Geen
-
-
Re: Gemuteerd Koolmeesje
Tja... dan vind iedereen hem zo fantastisch mooi zeker.... of is hij zo afgrijselijk dat niemand er woorden wil aan vuilmaken....En toen kocht ik mij een kodakske
D70/DX 18-70AF/70-300 AF NIKKOR/50mm 1,4D/Tamron DI28-300 3.5-6.3 macro/SB600/Sigma 80-400 mm F 4.5-5.6 D OS APO
Da vraag ik mij nu ne keer af zie....
-
sorry, ik had de titel niet goed gelezen en was het meesje aan het zoeken
nee ik vin het wel een schone foto, kwis nie da die vrij rondliepen in belgie[FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK
Comment
-
al een geluk dat ie van die grote voelsprieten heeft, anders loopt die overal tegen
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Gemuteerd Koolmeesje
Mooi gedaan
Comment
-
Het is zo jammer dat je de ogen niet ziet bij die beesten, het hoort zo natuurlijk, maar je mist toch wat op de foto.
Comment
-
-
ik eet nooit meer biefstuk in De Panne, er staat te veel haar op naar m'n goestingwel mooie foto trouwens
groetjes, Bobke
'k Snap de titel niet echt (waarom koolmeesje ?) maar vind het wel een mooie foto, ietsiepietsie te veel uitgebrand (of teveel gePS'd) op de horens.
Tekst bij de foto is dan wel weer passendCamera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC
Comment
-
En toen kocht ik mij een kodakske
Da vraag ik mij nu ne keer af zie....
Comment
Comment