Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Vanmiddag op pad geweest, voor de eerste keer met mijn D70 & Ps wat bewerkingen gedaan
Edit Mod Hanske : Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.
Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.
Edit Mod Hanske : Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.
Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.
Mag ik u vriendelijk vragen de originele foto's opnieuw te publiceren ?
900 x 900 pix ? --> mijn foto's zijn 840 x 600 pix
Je overschreed de grenzen niet , was fout van mijn kant. Maar dat had ik al in een PM aan je uitgelegd
Op deze pc , hier op mijn werk ,wordt de filesize in bytes aangegeven ipv in KB. Heb dus per ongeluk de bytes voor KB aangezien en daar ben ik dus de fout ingegaan , waarvoor mijn oprechte excuses
2 en 3 zijn schitterende foto's !
Bij 1 zit de vacht wat overbelicht vooraan, maar dat komt misschien door je bewerking ? Verder lijkt me een beagle in zwart-wit het beestje teveel onrecht aandoen...
Comment