Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Is dat nu je huisdier ? ... kreeg ik dit maar voor de lens ... je moet een bijzonder goed oog hebben ofwel een oerengeduld !
Daarboven ook nog een super fotograaf
Mocht ik dit zien zou zodanig van mijn stuk zijn dat ik niet meer in staat zou zijn een deftige foto te nemen.
Wederom super
Fotogroet,
Vince
*lol* dan zou ik er al twee in huis moeten halen
Ik zit gewoon 4 à 5 uur per dag onder een camouflagenet
Enne ze komen zelf in de tuin hoor, net als mijn vogeltjes.
Er is maar één gouden regel ........ ETEN
Dit is Browny, ook weer een mannetje net al Junior!
Browny is iets kleiner en donkerder dan Junior.
Hij heeft meer donkere tinten die soms haast zwart lijken, vooral in de staart en z'n oortjes. Junior heeft een effe rosse staart en is heviger als Browny.
Heel soms is er al eentje als nr2 op de proppen komt maar Browny moet telkens gaan rennen. Als je naar het album gaat kijken zie je op bepaalde foto's zeer goed het verschil.
Trouwens zit er nog een derde maar die is bij mijn weten nog niet langs gekomen, ik hoop dat het een vrouwtje is en dat ze ooit met haar kleintjes zal komen dream on Tinne
Knap hoor Tinne, je geduld word zeker beloond. Ongelooflijk mooie fotos ook je album online kheb wel nog niet alle fotos bekeken (meer dan 2700 pics) ben je al gouw paar uurtjes mee zoet
Comment