Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij mooier als er een stuk van de bovenkant af gaat...?
grt,bouk.
Ik volg, zelfs een vierkante uitsnede.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Mooie foto van de hond.
Het onderwerp is hier toch de hond met zijn mooie houding, uitdrukking en belichting.
De bovenkant van de massale schouw hebben we hier niet nodig...
Kan je mij eens vertellen waarom je de bovenkant van de schouw er bij opgezet hebt, waardoor het onderwerp (de hond) zo klein en nietig overkomt???
Waarschijnlijk had je er een bedoeling mee, maar ik zie het niet. Zoals LudwigC schrijft: net heel speciaal... maar voor mij juist niet mooier.
grt
Gerrit
Kleinere snede zonder schouw is portret van de hond. Snede zoals hij is mèt schouw is urbex met hond. En urbex met hond vind ik inderdaad ook specialer en mag er wat mij betreft best wezen
Grt en fijne feestdagen,
Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Mooie foto van de hond.
Het onderwerp is hier toch de hond met zijn mooie houding, uitdrukking en belichting.
De bovenkant van de massale schouw hebben we hier niet nodig...
Kan je mij eens vertellen waarom je de bovenkant van de schouw er bij opgezet hebt, waardoor het onderwerp (de hond) zo klein en nietig overkomt???
Waarschijnlijk had je er een bedoeling mee, maar ik zie het niet. Zoals LudwigC schrijft: net heel speciaal... maar voor mij juist niet mooier.
grt
Gerrit
Bij Urbex is het net ook de omgeving die het hem doet. Door Nakiro klein en nietig te maken is het de bedoeling dat we ook stil staan bij wat er ooit in dat huis is afgespeeld. Want als je daar toekomt is het een heel groot kasteel die verlaten is en zijn glorie verloren heeft.
Het doel van mijn urbex foto's is om eigenlijk een contrast te weerspiegelen tussen het rijke van de hond en de verlaten toestand van het gebouw, maar ook tussen warm en koud, donker en licht.
Door dus een groot deel van de foto weg te snijden uit die foto, mis ik naar mijn gevoel een groot deel van het impact van bovengemelde factoren.
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Kleinere snede zonder schouw is portret van de hond. Snede zoals hij is mèt schouw is urbex met hond. En urbex met hond vind ik inderdaad ook specialer en mag er wat mij betreft best wezen
Grt en fijne feestdagen,
Ingrid.
Dat is exact wat ik bedoelde. Met de kleinere uitsnede heb je een honden foto. Zoals die origineel is maakt de hond deel uit van het tafereel.
Knappe update en met je toelichting mogen de beide foto's er zeker zijn!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment