Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kuifmees..
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
-
Re: Kuifmees..
Mooie pose en kleuren!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi beeld, jaren geleden dat ik er zo nog een zag ...
Dit is echt niet zo moeilijk om deze daar te zien.
Grtz Marc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk berichtFrakske, dan zou jij ook is naar een betaalhut in een bos moeten gaan.
Dit is echt niet zo moeilijk om deze daar te zien.
Grtz Marc.
Ik heb in mijnen hof veel bomen, hagen en struiken staan, bijvoederen in de winter, dan komen ze vanzelf...Ik heb ooit een winter gehad met 32 soorten, en mijn tuin is 13 are groot.
Ik heb ooit sijsjes in mijn tuin gehad met honderden, de laatste jaren geen enkele meer. Mussen juist hetzelfde... enkele jaren geleden massa's, nu een aantal... maar die leven in kolonies, als ik er heb, heeft mijn gebuur er geen. Alles is periodiek zeker...?
Het is bijna als mijn kippen, als ik die roep komen die ook, omdat ze weten dat er eten komt...
Apropos een vraagje, welk zou hier op BD de meest gefotografeerde vogel zijn???
Er was hier iemand op BD die bepaalde statistieken bijhield, maar deze zeker niet
Ik ben geen natuurfotograaf, maar heb wel bewondering voor sommige foto's die hier getoond worden, chapeau
roodborstje, ijsvogel, buizerd en een of andere reiger, wie is de winnaar???
't is gewoon uit interesse...
grt
GerritLast edited by de Gerre; 12 november 2022, 20:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtMooie plaat !
Een betaalhut ? Dan kan je evengoed naar natuurfilms op TV kijken mijn gedacht.
Spijtig genoeg gaat het met de vogels snel bergaf, de vogelgriep zal daar wel mee tussenzitten.
Als je naar de voetbal gaat kijken of eender wat, dan moet je toch ook inkom betalen terwijl je ook voetbal genoeg op TV kan volgen.
Comment
-
-
Een zeer mooie Raf.
Inzake hut... there we go (not ) again ... !
Lang geleden dat er ik er nog een spotte.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Comment
Comment