Hakuna, de Main Coon, in de herfstkleuren
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hakuna Matata
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Hakuna Matata
Prachtig dierenportret!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Prachtig!
Moet een huzarenstukje zijn geweest om de kat in een bos (!) zo rustig te laten zitten en er dan nog blaadjes op te krijgen.
Geen schrik dat ze ging lopen?
Voor de rest super mooi!Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fabrice Delahaye Bekijk berichtPrachtig!
Moet een huzarenstukje zijn geweest om de kat in een bos (!) zo rustig te laten zitten en er dan nog blaadjes op te krijgen.
Geen schrik dat ze ging lopen?
Voor de rest super mooi!
Ik denk dat we zo'n 25 min hebben moeten wachten vooraleer hij vanuit zijn schrikhouding weg ging en uiteindelijk zijn statigheid durfde te tonen.
Huisdierenfotografie draait uiteindelijk vooral om geduld. Ik heb voor veel geen geduld, maar voor dit soort fotografie alle geduld. Het brengt mezelf ook tot rust, wat ik zalig vind.
En als ik dan dergelijke foto kan strikken, loont het al volledig de moeite.
De blaadjes hadden we telkens in de lucht gegooid en die waren erop blijven liggen. Ik vond het wel mooi passen zo.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtEen klein huzarenstukje als ik lees wat je er allemaal voor gedaan hebt. Het resultaat mag er zijn.
Comment
-
Prachtplaat!
Misschien de kat ietsje meer naar rechts, nu zit ze nogal centraal, dan was het een klassefoto.Groet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nakiro Bekijk berichtVooral geduld uitoefenen . De rest komt vanzelf ^^. Valt dus best wel mee hoor.
Voor mij zit hij (?) daar als een koning, tussen 2 grote bomen en in 't lichtste deel van de achtergrond.
De zwarte pupillen mooi rond in de ogen geven dat tikkeltje arrogantie in de blik, wat voor deze reus zeker een pluspunt is...
Tot maandag
grt
Gerrit
Comment
-
proficiat met je knappe plaat in de HOF!Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
Comment