Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi synchroon en scherp in de vlucht.
Wat spijtig dat die windmolen daar staat. Maar dit geeft ook te denken dat er hindernissen zijn voor deze vliegers.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Mooi vastgelegd, over de windmolen valt veel te zeggen. Maar het is element dat niet stoort op deze foto wat mij betreft en het onderstreept de titel dat ze idd met de wind mee vliegen.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
De foto werd doelbewust "met" molen hier geplaatst .
In de media wordt frequent gewag gemaakt van vogels die zich te pletter vliegen op windmolens/hoogspanningslijnen.
Doordat de molen uit de dof valt stoort hij mij niet. Ik vond het een mooie aanvulling. Het is iets anders dan een strakke blauwe of grijze lucht.
Maar...ik kan begrijpen dat niet iedereen dat smaakt.
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Zulke opnames maak je uiteraard bewust en is geen toeval, zonder molen kan je er veel meer maken dan met molen
Deze verteld een verhaal van de omgeving
Zelf probeer ik ook steeds zulke dingen in de achtergrond te vermijden, doch af en toe mag er eens eentje tussen zitten met een herkenbare achtergrond, dan weet je ook meteen waar die gemaakt was
Zonder die bg waren de gansen , die er trouwens mooi opstaan, beter tot hun recht gekomen , volgens mij
Jij ook bedankt voor je gewaardeerde commentaar Sien
Zoals eerder gezegd fotografie is niet echt een exacte wetenschap. Wat de ene mooi vindt gaat de andere minder vinden en omgekeerd. En gelukkig maar.
Ik respecteer je keuze dat je het liever zou zien zonder die molen op de achtergrond en heb er zo nog heeeeeel veel (zonder molen dan ) Ook van andere vogels.
Voor mezelf echter houd ik vast aan het geplaatste beeld. De molen staat er niet per ongeluk op.
Nogmaals bedankt enne...blijf zeker je mening geven. Ik sla zo regelmatig eens de bal mis en andere mensen hun mening kunnen me daarbij tot andere inzichten brengen.
Marc
Last edited by Brombeer; 6 oktober 2022, 15:43.
Reden: Toevoeging
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment