Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Bedankt voor de opmerkingen. Ik heb een update geplaatst.
@Sieg: Rechttrekken kon op twee manieren. Ik heb de rimpeling in het water rechtgezet. Maar nu staan het beeld en de reflectie ervan niet loodrecht boven elkaar. Wat bedoelde je juist?
@Fabrice: Ik heb het contrast wat gemilderd door en de hooglichten te verminderen en het water heel lichtjes op te trekken. Zo beter voor jou?
Ik ben weer aan het bijleren. Heel tof.
Bedankt,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortselBekijk bericht
Bedankt voor de opmerkingen. Ik heb een update geplaatst.
@Sieg: Rechttrekken kon op twee manieren. Ik heb de rimpeling in het water rechtgezet. Maar nu staan het beeld en de reflectie ervan niet loodrecht boven elkaar. Wat bedoelde je juist?
@Fabrice: Ik heb het contrast wat gemilderd door en de hooglichten te verminderen en het water heel lichtjes op te trekken. Zo beter voor jou?
Ik ben weer aan het bijleren. Heel tof.
Bedankt,
Xavier
Nu staat hij nog schever Xavier
Rechtzetten in dit geval is zeer simpel, trek gewoon een verticale lijn in je croptool van het oog naar het oog in de spiegeling en hij staat recht
Comment