Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Oorspronkelijk geplaatst door Raf RaeymaekersBekijk bericht
Mooi moment hoor, scherpte is dik ok!
Ben je tevreden over de lens?
Groeten,
Raf
Super tevreden. Optisch zie ik, zonder rechtstreeks te vergelijken, geen verschil met de 600. Maar de 600 met converter is zeker minder. Dan ging ik ook altijd naar F8.0 dus daar doe ik nu winst.
Natuurlijk is F4.0 beter, maar dan moet je wel dichter kunnen komen en Nikon heeft momenteel geen 600 in mirrorless. En dan nog: zal minstens dubbel zoveel kosten.
Maar het grote verschil is het lage gewicht en de heel goede stabilisatie. Voor die fuut ben ik met de fiets naar de visvijver gefietst en vanop een houten platform gefotografeerd, zonder statief, bonenzak of iets anders.
Jij bent "verkort" maar dat is omdat de vogels naar je toekomen. Bij mij gaan ze meestal vliegen.
Comment