[IMG][/IMG] Bedank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mooi blaadje
Collapse
X
-
-
Re: mooi blaadje
leuk humoristisch beeld. Persoonlijk zou ik me beperken tot het bovenlichaam omdat daar zich de actie afspeelt en omdat de witte ondergrond het kleurenpalet wat stoort. Maar dit is smaak en goesting natuurlijk.
knappe update !!!Last edited by CMM; 24 april 2022, 15:49.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtleuk humoristisch beeld. Persoonlijk zou ik me beperken tot het bovenlichaam omdat daar zich de actie afspeelt en omdat de witte ondergrond het kleurenpalet wat stoort. Maar dit is smaak en goesting natuurlijk.
knappe update !!!
Comment
-
Denk ook dat afsnijden boven de knie er nog beter zal uitzien.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtDenk ook dat afsnijden boven de knie er nog beter zal uitzien.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Leuke opname, doe mij toch maar het origineel en de laatste up, maar dan als een totaal andere foto
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Proficiat met je HOF!Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Proficiat met je HoF-plaat(s)!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
Comment