Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heggenmus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Heggenmus

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
    Bedankt voor jouw reactie, maar wat die scherpte betreft is dat dan fout ? volgens mij is het oogje toch scherp en dat ligt verder dan de flank ... als ik meer ga diafragmeren dan wordt de bg uiteraard ook drukker en dat was zeker de bedoeling niet
    Het oog is inderdaad nog scherp maar minder scherp dan de flank. De bek is al niet meer scherp omdat die nog wat verder ligt. Je hebt waarschijnlijk op de flank scherp gesteld ipv op het oog.

Comment

Een hele mooie Frans. De scherpte is volgens mij OK omdat het oogje toch scherp is. Als je naar f11 of f16 zou gegaan zijn in plaats van f7 dan zou de mooie BG misschien onrustiger geworden zijn. Ik vind de foto goed en het diafragma goed gekozen.
      grts,
      Raf.

Comment

Staat er goed op, mooie achtergrond ook

Groeten,
        Raf
        Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door archi Bekijk bericht
          Het oog is inderdaad nog scherp maar minder scherp dan de flank. De bek is al niet meer scherp omdat die nog wat verder ligt. Je hebt waarschijnlijk op de flank scherp gesteld ipv op het oog.
          Bedankt voor je reactie, ik moet ofwel vogels fotograferen met grotere ogen of zorgen dat ik een camera heb met kleinere scherpstelpunten
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Allemaal bedankt voor de fijne reacties !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

de verschillende kleuren en intensiteit van licht (achterflank, onderste deel van de borst) spreekt me aan.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Working...
              X