Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groene specht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Groene specht

Eindelijk staat hij er goed op deze keer (volgens mij toch). Had mij goed voorbereid deze keer; goede opstelling uitgekozen; juiste afstand (ongeveer 17m) en juiste moment (licht bewolkt). Specht is bezig met nieuwe woonst aan te maken.

Last edited by chrisvdv; 4 april 2022, 19:25.

Re: Groene specht

Mooie soort, iets minder aan de schuivertjes trekken en je hebt er een nog mooiere opname van

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Sorry Sieg, zag het nu ook op een andere monitor. Het geel was teveel verzadigd, nu wat getemperd. Heb de vrijheid genomen om de eerste foto te vervangen. Ik beloof er geen gewoonte van te maken.

Comment

Mooi vastgelegd hoor als je bedenkt dat ze nog schuwer zijn dan de GBS.
        Mooi dat ze daar een nest maken, binnenkort krijgen we de kleintjes te zien.
        Prachtig!
        Last edited by Fabrice Delahaye; 5 april 2022, 08:37.
        Groeten,
        Fabrice,
        Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

Comment

Prachtige details !

Comment

Heel knap!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Zonder meer prachtige foto !
              Mvg Philip

Comment

Staat er inderdaad mooi op. Kleurbalans lijkt me nog niet volledig ok en aan hoe de rechterpoot in elkaar zit geraak ik niet uit: 1 van de achterwaarts gerichte klauwen is zichtbaar, maar waar zijn de naar voor gerichte klauwen?

Comment

Bedankt iedereen voor de lovende woorden. Wat betreft die voorste klauw, die staat er inderdaad niet volledig op doordat de rest van de klauw verborgen zit achter boomschors. Want ter hoogte van die klauw springt de boom een beetje naar binnen en zie je ook het ronde gat niet waar de specht een hol aan het maken is.

Comment

Working...
                  X